Το νέο Kuga αποτελεί το πλέον εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Ford και συγχρόνως το πρώτο που προσφέρεται με ήπια υβριδική, υβριδική και plugin υβριδική τεχνολογία. Την ίδια στιγμή, οι προηγμένοι κινητήρες του υποστηρίζονται από σημαντικές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις στους τομείς της αεροδυναμικής και του βάρους.
Με τη συμβολή της plugin υβριδικής τεχνολογίας, το Kuga επιτυγχάνει τις καλύτερες τιμές κατανάλωσης, εκπομπών CO₂ και αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας από οποιοδήποτε μεσαίο SUV, αφού μπορεί να διανύσει 72 km κινούμενο αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας (NEDC). 
Συγκρίνοντας τους κινητήρες του νέου Kuga με τους αντίστοιχης απόδοσης και προδιαγραφών του απερχόμενου μοντέλου, η κατανάλωση καυσίμου εμφανίζεται τώρα βελτιωμένη κατά 28% (NEDC). Αν στην όλη εξίσωση συμπεριλάβει κανείς το νέο Kuga Plug-In Hybrid, το οποίο έχει την ικανότητα να κινηθεί με μηδενικές εκπομπές ρύπων στο αμιγώς ηλεκτρικό πρόγραμμα λειτουργίας, η μέση κατανάλωση καυσίμου στο σύνολο της γκάμας εμφανίζεται βελτιωμένη κατά 31%. 
Το Kuga PlugIn Hybrid και το Kuga EcoBlue Hybrid (το τελευταίο με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt) εισάγουν εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης για πρώτη φορά στο Kuga. Και οι δύο αυτές εκδόσεις θα διατίθενται ήδη με το λανσάρισμα του μοντέλου, το οποίο αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στη χρονιά που διανύουμε.
Αμέσως μετά θα ακολουθήσει το Kuga Hybrid με αυτοφορτιζόμενη, πλήρως υβριδική τεχνολογία. Το νέο Ford Kuga θα διατίθεται επίσης με τους προηγμένους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης, Ford EcoBlue και Ford EcoBoost αντίστοιχα.

Πηγή: kathimerini.gr