Το BMW Group επιταχύνει την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας και την πρόσληψη πρόσθετου εξειδικευμένου προσωπικού στο Competence Centre for EDrive Production του Dingolfing έναντι του αρχικού προγραμματισμού.
Λόγω της αυξανόμενης ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα, εκτιμάται ότι ο αριθμός των μονάδων που θα χρειαστούν για την παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης θα διπλασιαστεί από την προηγούμενη χρονιά. Ο αριθμός των απαιτούμενων ηλεκτροκινητήρων θα αυξηθεί επίσης σημαντικά.
Ο Michael Nikolaides, επικεφαλής Κινητήρων Παραγωγής & EDrives του BMW Group δήλωσε: «Ξεκινάμε μία τεράστια επέκταση του Competence Centre for EDrive Production στο Dingolfing: από 8.000 τετραγωνικά μέτρα που είναι σήμερα στα 80.000 m² στο μέλλον. Εδώ κατασκευάζουμε εξαρτήματα κινητήρων για τα αμιγώς και μερικώς ηλεκτρικά μοντέλα μας. Μέχρι τα τέλη της χρονιάς θα αυξήσουμε το προσωπικό μας στον τομέα αυτό, από 600 σε πάνω από 1.400 εργαζόμενους». Μέχρι 2.000 άτομα θα εργάζονται μεσοπρόθεσμα πάνω στους κινητήρες, στις μονάδες των μπαταριών και στις μπαταρίες υψηλής τάσης στο Dingolfing.
Ο Christoph Schröder, επικεφαλής του Εργοστασίου του BMW Group στο Dingolfing, πρόσθεσε: «Χάρη στην παράλληλη εξέλιξη οχημάτων και εξαρτημάτων, το εργοστάσιό μας στο Dingolfing οδηγεί τώρα τη μεταμόρφωση της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πάνω από μία στις πέντε BMW Σειρά 5 Sedan που κατασκευάζονται σήμερα στο εργοστάσιο του Dingolfing είναι ήδη plugin υβριδική. Προσφέρουμε πολυτελή ηλεκτρική μετακίνηση από την Κάτω Βαυαρία σε πελάτες σε όλο τον κόσμο».
800 νέες θέσεις εργασίας στην παραγωγή εξαρτημάτων ηλεκτρικών οχημάτων – αναζήτηση νέων ειδικοτήτων
Για την προσεχή επιταχυνόμενη και προγραμματισμένη αύξηση του όγκου παραγωγής, βρισκόμαστε τώρα σε φάση αναζήτησης εξειδικευμένου προσωπικού σε μεγάλη κλίμακα – τόσο μέσα στα εργοστάσια του BMW Group, όσο και εκτός εταιρείας. Όπως λέει χαρακτηριστικά ο Nikolaides: «Χτενίζουμε επίσης την αγορά ψάχνοντας ειδικούς για τη μελλοντική τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης».
Η ευρεία γκάμα ηλεκτρικών / plugin υβριδικών μοντέλων δημιουργεί μεγαλύτερη ζήτηση για εξαρτήματα ηλεκτροκινητήρων
Το λανσάρισμα των νέων plugin υβριδικών BMW 330e*, BMW X5 xDrive45e* και BMW X3 xDrive30e*, και του αμιγώς ηλεκτρικού MINI Cooper SE*, ανεβάζει τον αριθμό ηλεκτροκίνητων οχημάτων του BMW Group σε 12. Σε αυτά, θα προστεθούν το 2020 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, όπως η plug-in υβριδική BMW X1 και το πλήρως ηλεκτρικό BMW iX3.
Το BMW Group σχεδιάζει να επεκτείνει τη γκάμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων του σε 25 μοντέλα μέχρι το 2023 – πάνω από τα μισά θα είναι πλήρως ηλεκτρικά. Το ένα τέταρτο των οχημάτων του BMW Group που πωλούνται στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτροκίνητα μέχρι το 2021. Το ποσοστό αυτό θα φτάσει στο ένα τρίτο το 2025 και στο 50% το 2030.
Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία θα αντιμετωπίσει μία αντίστοιχα υψηλή ζήτηση για ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες. Το εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing παίζει κομβικό ρόλο στον εφοδιασμό και άλλων εργοστασίων με τέτοια εξαρτήματα ηλεκτροκίνησης. «Δεν προμηθεύουμε με εξαρτήματα μόνο το εργοστάσιο οχημάτων μας εδώ, στο Dingolfing. Εφοδιάζουμε με μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες τα περισσότερα από τα εργοστάσια αυτοκινήτων μας σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Nikolaides.
Σε εξέλιξη οι προετοιμασίες για την παραγωγή συστημάτων ηλεκτροκίνησης πέμπτης γενιάς
Το εργοστάσιο της Κάτω Βαυαρίας διαθέτει πολυετή εμπειρία στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Οι μπαταρίες μαζικής παραγωγής του BMW i3 κατασκευάζονται εδώ από το 2013. Από τότε, τα προϊόντα και οι διαδικασίες βελτιστοποιούνται συνεχώς.
Έχουν ήδη ξεκινήσει οι προετοιμασίες για την παραγωγή της πέμπτης γενιάς ηλεκτροκινητήρων και μπαταριών. Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει αργότερα μέσα στη χρονιά και θα εγκαινιάσει νέα πρότυπα σε επίπεδο δυνατοτήτων κλιμάκωσης και απόδοσης.
Παράλληλα λαμβάνονται σημαντικές αποφάσεις σε σχέση με την υποδομή. Στις περιοχές γύρω από το Dingolfing, έχει ξεκινήσει η αναζήτηση ενός χώρου που θα φιλοξενήσει ένα νέο κέντρο εφοδιασμού για το Competence Centre for E-Drive Production. Η ανέγερση του κέντρου εφοδιασμού θα ολοκληρωθεί τα επόμενα χρόνια και αυτό θα λειτουργήσει ως «πλατφόρμα logistics» για το competence centre όταν φτάσει στην πλήρη δυναμικότητά του.

Πηγή: capital.gr