Η Honda προσπαθεί να είναι μία εταιρεία η οποία λειτουργεί ως πηγή δύναμης υποστηρίζοντας παγκοσμίως όλους τους ανθρώπους που αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, βοηθώντας τους να επεκτείνουν τις δυνατότητές τους. Για το σκοπό αυτό, η Honda προσπαθεί να υλοποιήσει «τη χαρά και την ελευθερία της κινητικότητας» επιδιώκοντας «μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα».
Τα τελευταία χρόνια, η Honda έχει αναπτύξει διάφορες πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση «ισχυροποίησης των υφιστάμενων δραστηριοτήτων της» και «προετοιμασίας για νέα ανάπτυξη» και οι πρωτοβουλίες αυτές έχουν αρχίσει να δείχνουν θετικά αποτελέσματα στους τομείς των προϊόντων, των επιχειρήσεων και των νέων τεχνολογιών.
Η δομή του τομέα αυτοκινήτων της Honda έχει σημειώσει σταθερή πρόοδο. Αυτή τη στιγμή, ο συνολικός αριθμός εκδόσεων σε επίπεδο εξοπλισμού και επιλογών για τα παγκόσμια μοντέλα έχει μειωθεί σε κάτω από το μισό από αυτόν του 2018 (Στόχος: μείωση στο ένα τρίτο μέχρι το 2025).
Σε ό,τι αφορά το κόστος που σχετίζεται με την παγκόσμια παραγωγή αυτοκινήτων, η Honda βρίσκεται σε καλό δρόμο για να πετύχει το στόχο μείωσης κατά 10%, συγκριτικά με το κόστος που καταγράφηκε το 2018.
Η Honda θα συνεχίσει να επιταχύνει τις προσπάθειές της για τη δημιουργία πόρων ενισχύοντας τις υφιστάμενες επιχειρήσεις της και επενδύοντας αυτούς τους πόρους στην ηλεκτροκίνηση και την προετοιμασία για νέα ανάπτυξη.
Ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μονάδων ισχύος στον κόσμο με ετήσιες πωλήσεις περίπου 30 εκατομμυρίων προϊόντων κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένων μοτοσυκλετών, αυτοκινήτων, προϊόντων ηλεκτρικής ενέργειας, εξωλέμβιων μηχανών και αεροσκαφών, η Honda στοχεύει να επιτύχει ανθρακική ουδετερότητα για όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχει μέχρι το 2050, προσπαθώντας να εξαλείψει τις εκπομπές άνθρακα από τις πηγές ενέργειας σε μία ευρεία ποικιλία προϊόντων. Για το σκοπό αυτό, η Honda πιστεύει ότι είναι απαραίτητη μία πολύπλευρη και πολυδιάστατη προσέγγιση, και όχι απλά η αντικατάσταση των κινητήρων με μπαταρίες.
Συμπεριλαμβανομένης της χρήσης των ανταλλάξιμων μπαταριών και του υδρογόνου καθώς και του εξηλεκτρισμού των αυτοκινήτων, η Honda θα προσφέρει ποικίλες λύσεις για όλα της τα προϊόντα κινητικότητας ανάλογα με τον τρόπο που οι πελάτες χρησιμοποιούν τα προϊόντα σε διάφορες χώρες και περιοχές. Επιπλέον, με τη συνδεδεμένη πλατφόρμα που συνδέει όλα αυτά τα στοιχεία, η Honda θα αναβαθμίσει την άνεση και την απόδοση της κοινωνίας συνολικά.
Στο παρελθόν, η δομή της Honda ήταν διαμορφωμένη με βάση τα προϊόντα, δηλαδή τις μοτοσυκλέτες, τα αυτοκίνητα και τα προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας. Ωστόσο, ξεκινώντας από το τρέχον οικονομικό έτος, οι τομείς της τεχνολογίας που θα αποτελέσουν τον πυρήνα της μελλοντικής ανταγωνιστικότητας της Honda έχουν μετακινηθεί από τους αντίστοιχους προϊοντικούς επιχειρηματικούς οργανισμούς και έχουν συνδυαστεί στο πλαίσιο του νεοσύστατου Business Development Operations.
Τέτοιοι βασικοί τομείς είναι: εξηλεκτρισμένα προϊόντα και υπηρεσίες, μπαταρίες, ενέργεια, Mobile Power Pack, υδρογόνο και λογισμικό/συνδεδεμένες τεχνολογίες που συνδέουν όλους τους βασικούς τομείς. Με αυτή την αλλαγή, η Honda θα επιταχύνει την ταχύτητα με την οποία μπορεί να κινηθεί και θα αυξήσει την επίδραση της διατομεακής συνέργειας μεταξύ των προϊόντων της.
Στρατηγική προμήθειας μπαταριών
Η βασική πρόκληση στην εποχή των ηλεκτρικών οχημάτων είναι η παγκόσμια προμήθεια μπαταριών. Η Honda υιοθετεί δύο βασικές προσεγγίσεις στη στρατηγική προμήθειας μπαταριών.
Η Honda θα εξασφαλίσει σταθερή προμήθεια μπαταριών ιόντων λιθίου σε κάθε περιοχή ενισχύοντας τις εξωτερικές συνεργασίες της:
-
Βόρεια Αμερική: Η Honda θα προμηθεύεται μπαταρίες Ultium από την GM. Εκτός από τη GM, η Honda διερευνά τη δυνατότητα δημιουργίας μιας κοινοπραξίας για την παραγωγή μπαταριών.
-
Κίνα: Η Honda θα ενισχύσει περαιτέρω τη συνεργασία της με τη CATL.
-
Ιαπωνία: Η Honda θα προμηθεύεται μπαταρίες για μικρά ηλεκτρικά οχήματα από την Envision AESC.
Η Honda θα επιταχύνει περαιτέρω την ανεξάρτητη έρευνά της στις μπαταρίες επόμενης γενιάς. Για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης που αυτή τη στιγμή είναι υπό εξέλιξη, η Honda αποφάσισε να δημιουργήσει μία πιλοτική γραμμή επενδύοντας περίπου 315 εκατομμύρια ευρώ, με στόχο να την καταστήσει λειτουργική την Άνοιξη του 2024. Η Honda στοχεύει να υιοθετήσει την επόμενη γενιά μπαταριών της σε μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020.
Εισαγωγή μοντέλων EV
Τα σχέδια για την εισαγωγή στην αγορά ηλεκτρικών μοντέλων είναι τα εξής:
-
Βόρεια Αμερική: Το 2024, η Honda θα παρουσιάσει δύο ηλεκτρικά, μεσαίου και μεγάλου μεγέθους, SUV που εξελίσσονται αυτή τη στιγμή σε συνεργασία με την GM. (Honda Prologue SUV, και ένα μοντέλο EV SUV με τα σήματα της Acura)
-
Κίνα: Η Honda θα παρουσιάσει συνολικά 10 νέα μοντέλα EV μέχρι το 2027.
-
Ιαπωνία: Στις αρχές του 2024, η Honda θα παρουσιάσει πρώτα ένα μικρό ηλεκτρικό για επαγγελματική χρήση στην κατηγορία τιμής του 1 εκατομμυρίου γιεν. Θα ακολουθήσουν ένα μικρό ηλεκτρικό και ένα ηλεκτρικό SUV για προσωπική χρήση.