Από τις 17 έως τις 21 Μαρτίου, η βιομηχανία θέρμανσης-κλιματισμού και αποχέτευσης, θα συναντηθεί και πάλι στη Φρανκφούρτη για την κορυφαία εμπορική έκθεση στον κόσμο για HVAC(Θέρμανση, Εξαερισμός, Κλιματισμός) και νερό. Ο Όμιλος Wiloσυμμετέχει ενεργά στη φετινή διεθνή έκθεση ISH, ανάμεσα σε περισσότερους από 2000 εκθέτες.
Εμπειρογνώμονες του πολυεθνικού ομίλου τεχνολογίας θα παρουσιάσουν τη δέσμευση της εταιρείας για βιωσιμότητα, στο περίπτερο B06 στην αίθουσα 9. Οι επισκέπτες της Wilo, θα βιώσουν με την επίσκεψή τους, στο booth του Ομίλου, τη μοναδική εμπειρία της φετινής της καμπάνιας, με τον τίτλο, «Προσφέρουμε βιώσιμες λύσεις» και θα λάβουν απαντήσεις, στις αυξημένες περιβαλλοντικές απαιτήσεις του κλάδου.
Η Wilo υποστηρίζει σθεναρά τον εαυτό της, ως εταιρεία προστασίας του κλίματος και θεωρεί ότι η στρατηγική της για τη βιωσιμότητα σε επίπεδο ομίλου είναι πρωταρχικής σημασίας. Όλες οι άλλες λειτουργικές εταιρικές στρατηγικές εξαρτώνται από αυτό – χωρίς εξαίρεση. Η δημιουργία–creating, η φροντίδα-caring, η συνδεσιμότητα–connecting είναι οι τρεις βασικοί τομείς δράσης του ομίλου.
Η δημιουργία -creating αντιπροσωπεύει τη βιώσιμη συμβολή των προϊόντων, των συστημάτων και των λύσεων της Wilo στη βελτίωση της παροχής νερού και στην απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα, μεταξύ άλλων. Η τεχνολογία τηςWilo μεταφέρει το νερό με εξαιρετικά αποδοτικό, αξιόπιστο και βιώσιμο τρόπο. Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο με καινοτόμες λύσεις συστημάτων και υπηρεσίες και τώρα τις παρουσιάζει στην ISH 2025 στη Φρανκφούρτη.
Αυτές περιλαμβάνουν τον νέο Wilo–AtmosPICO, ο οποίος συμπληρώνει τη σειρά αντλιών θέρμανσης υψηλής απόδοσης με την ιδιαίτερα απλή λειτουργία και την υψηλή λειτουργικότητά του. Αυτό τον καθιστά τη βέλτιστη λύση για την αντικατάσταση αντλίας και ταυτόχρονα επιτρέπει την εξοικονόμηση ενέργειας έως και 80 τοις εκατό. Επιπλέον, η Wilo θα παρουσιάσει το εκτεταμένο χαρτοφυλάκιό της στους τομείς των ενεργειακών λύσεων, των πιεστικών συγκροτημάτων και της πυρόσβεσης.
Ως προς την Connecting Activity Area, δηλαδή της συνδεσιμότητας, θα υπάρχει έντονη δράση, όπου θα λάβει χώρα, στο περίπτερο της εταιρείας στην έκθεση. Ήδη από το φθινόπωρο του 2024, η Wilo είναι ο πρώτος παγκόσμιος συνεργάτης βιωσιμότητας της ομάδας μπάσκετ,MilwaukeeBucksτου NBA. Παράλληλα η εταιρεία θα παρουσιάσει, στην έκθεση, τον βιώσιμο προσανατολισμό και δράση της, στις αθλητικές χορηγίες.
Και οι δύο εταίροι σχεδιάζουν να συνεργαστούν σε κοινά έργα και πρωτοβουλίες βιωσιμότητας. Στην ISH, οι επισκέπτες της εμπορικής έκθεσης μπορούν να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους σε έναν εικονικό αγώνα μπάσκετ και να γίνουν μέρος της μεγάλης διαδικτυακής κοινότητας Wilo μέσω μιας διαδραστικής φωτογραφικής καμπάνιας με το σύνθημα και hashtag #Wiloconnects.
Εκτός από την παρουσία της στο κεντρικό περίπτερο, η Wilo θα παρουσιάσει τις λύσεις της, για την ενίσχυση του βρόχινου νερού, την αύξηση πίεσης για ύδρευση και άρδευση για “πράσινες στέγες” και προσόψεις κτιρίων στο πλαίσιο του “GreenRoofs & Facades” στο Foyer 5.1/6.1. Επιπλέον η Wilo θα έχει παρουσία για πρώτη φορά με booth, στο πλαίσιο του ISH Festival 2025, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Hall 6.1. Μέσω αυτής της παρουσίας, θα έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει περαιτέρω τις βιώσιμες λύσεις των εφαρμογών της, να ανταλλάξει ιδέες και συμβουλές με επαγγελματίες του κλάδου, στο ειδικά διαμορφωμένο social media lounge, και μαζί με τους επισκέπτες να βιώσουν τη μοναδική εμπειρία των ωφέλιμων πρακτικών της.