Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα Ετήσια Service Meetings της ARISTON, στις 9 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη και στις 11 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα, με τη συμμετοχή περισσοτέρων από 90 τεχνικών συνεργατών από όλη την Ελλάδα.
Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, παρουσιάστηκε από τον Country Manager Giorgio Stroppa, ο Όμιλος Ariston, με αναδρομή στην πορεία του και τα σημαντικότερα γεγονότα του 2024, ενώ αναδείχθηκε η σημασία και η επένδυση του ομίλου στο πεδίο της έρευνας και ανάπτυξης. Στη συνέχεια από τον κ. Κωνσταντίνο Μπρούζα, Service Manager Ελλάδος, έγινε ένας σύντομος απολογισμός οικονομικών μεγεθών after sales της περασμένης χρονιάς, αναλύθηκαν στατιστικά επεμβάσεων αντλιών θερμότητας και λεβήτων αερίου καθώς και πωλήσεων ανταλλακτικών. Παράλληλα, από τον κ. Λάζαρο Σλαμπέα, Technical Support Specialist, παρουσιάστηκαν τα νέα μοντέλα της εταιρείας και οι λύσεις Ariston NET PRO με δυνατότητες απομακρυσμένης διάγνωσης και υποστήριξης, καθώς επίσης παρουσιάστηκε και η νέα υπηρεσία επέκτασης εγγύησης.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η παρουσία του Parts & Service Development Manager από την Ariston Ρουμανίας, Mircea Petrescu, ο οποίος μοιράστηκε ένα case study για το πώς αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε το κομμάτι του Service στη χώρα του, προσφέροντας πολύτιμες πρακτικές και παραδείγματα.