Το Mireo είναι το νέο, φιλικό προς το περιβάλλον και οικονομικό περιφερειακό και προαστιακό τρένο της SiemensMobility, που προσφέρει μια άνετη και συναρπαστική εμπειρία μετακίνησης. Ο πρώτος στόλος λειτουργεί από τον Ιούνιο του 2020 στην κοιλάδα του Ρήνου στο Baden–Württemberg, ενώ έχουν ήδη παραγγελθεί περισσότερα από 180 τρένα.
Ο AlbrechtNeumann, CEO της Διεύθυνσης Τροχαίου Υλικού της SiemensMobility δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το τρένο μας Mireo κέρδισε το Γερμανικό Βραβείο Βιωσιμότητας για το Design στην κατηγορία «Pioneers». Το Mireo συνδυάζει την οικονομική αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα και χαρακτηρίζεται από μια πολύ άνετη, απρόσκοπτη, ταξιδιωτική εμπειρία για τους επιβάτες. Επιπλέον, οι παραλλαγές MireoPlusH (με χρήση υδρογόνου από ηλεκτρόλυση) και MireoPlusB (με χρήση μπαταριών) δίνουν στους παρόχους την ευκαιρία να στραφούν σε φιλικές προς το κλίμα εναλλακτικές – και επομένως να προστατεύουν ενεργά το περιβάλλον».
Το Mireo συνδυάζει υψηλή ενεργειακή απόδοση με ελαχιστοποίηση της χρήσης πόρων σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής και ως εκ τούτου έχει εντυπωσιακό αντίκτυπο στο κλίμα και τους πόρους.
Ταυτόχρονα, παρέχοντας ένα τρένο που είναι φιλικό προς το περιβάλλον και που εξοικονομεί πόρους σε συνδυασμό με τον καινοτόμο σχεδιασμό, αυξάνεται η ελκυστικότητα της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας συνολικά για τους επιβάτες.
Αυτό προωθεί ευρύτερα τη δημόσια αποδοχή της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, η οποία σε αντίθεση με άλλα μέσα μεταφοράς, αντιπροσωπεύει ένα πολύ πιο βιώσιμο τρόπο μετακίνησης. Το Mireo λαμβάνει πλήρως υπόψη τις ανάγκες των επιβατών με μειωμένη κινητικότητα και προσφέρει μια άνετη ταξιδιωτική εμπειρία σε κάθε γενιά.
Επιπλέον, το Mireo προσφέρεται επίσης με εναλλακτικές τεχνολογίες κίνησης (συστήματα υδρογόνου και μπαταρίας). Έχουν ήδη παραγγελθεί 20 αμαξοστοιχίες για το MireoPlusB που λειτουργεί με μπαταρία.
Μαζί με την Deutsche Bahn, η SiemensMobility αναπτύσσει ένα νέο συνολικό σύστημα αποτελούμενο από τρένα υδρογόνου και ειδικό σταθμό πλήρωσης. Επιπλέον, η Siemens Mobility δημιουργεί μονάδα κινητήρα καυσίμου μαζί με την καναδική εταιρεία Ballard Power Systems και την RWTH Aachen.