Η παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα λάβει ώθηση την Τετάρτη καθώς οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ εργάζονται προκειμένου να κλείσουν το τεχνολογικό χάσμα με την Κίνα θεσπίζοντας αυστηρότερους περιορισμούς εκπομπών σε κατασκευαστές όπως η Volkswagen AG και η Fiat Chrysler Automobiles NV.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το ρυθμιστικό σκέλος της ΕΕ, σκοπεύει να προτείνει ανώτατα όρια για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των αυτοκινήτων για το 2025 και το 2030, στο πλαίσιο μιας ενισχυμένης καταπολέμησης της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Το σχέδιο, το οποίο θα μπορούσε να συρρκινώσει προοδευτικά τα υπάρχοντα όρια εκπομπών CO², θα αποτελέσει κίνητρο για τη μετατόπιση των αυτοκινητοβιομηχανιών σε ηλεκτρικά οχήματα, ανέφερε ανώτατος αξιωματούχος της Επιτροπής.
«Υπάρχει ένα συστατικό στοιχείο που προσπαθεί να διευκολύνει την ανάπτυξη μιας ισχυρής βιομηχανίας κατασκευής αυτοκινήτων ηλεκτρικών οχημάτων», ανέφερε σε συνέντευξή του ο κ. Miguel Arias Canete, αρμόδιος για την κλιματική αλλαγή και την ενέργεια της ΕΕ. «Θα υπάρξει ένας αγώνας για την ανάπτυξη οχημάτων καθαρής ενέργειας. Βλέπουμε ότι άλλοι παίρνουν το παγκόσμιο προβάδισμα».
Η Ευρώπη επιδιώκει μια τεχνολογική επανάσταση στις οδικές μεταφορές που θα ωθούσε την παραδοσιακή μηχανή εσωτερικής καύσης από εκθεσιακούς χώρους σε μουσεία, σε μια προσπάθεια να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην παγκόσμια αγορά επιβατικών αυτοκινήτων.

Πηγή: www.newmoney.gr