H ZeniΘ, πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, έλαβε μια ακόμη σημαντική διάκριση – το bronze award στην κατηγορία Best Brand / Product Events – Brand Activation & Sales Promotion – B2C στα Event Awards 2018.
Η εταιρεία βραβεύτηκε για τη δράση «Δώσε ενέργεια στην Εθνική Ελλάδος»μια διαδραστική και βιωματική ενέργεια που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της χορηγίας της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου Ανδρών από τη ZeniΘ, με αφορμή την παρουσία της Εθνικής Ομάδας στους προκριματικούς αγώνες για το Μουντιάλ του 2018. To σχεδιασμό και την υλοποίηση της δράσης είχε αναλάβει για λογαριασμό της ZeniΘ η Ogilvy Αction.
Κατά τη δράση, οι φίλαθλοι που βρίσκονταν πριν τους αγώνες στο γήπεδο Καραϊσκάκη καλούνταν να δώσουν την ευχή τους για την προσπάθεια της Εθνικής για πρόκριση, μέσω ειδικής εφαρμογής για tablet που δημιουργήθηκε ειδικά για την περίσταση.
Παράλληλα μέσω ειδικού activation οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να δουν τον εαυτό τους τοποθετημένο δίπλα στους αγαπημένους τους παίκτες και να λάβουν στο mail τους προσωποποιημένο video που στη συνέχεια μπορούσαν να κάνουν share. Η ενέργεια συνοδευόταν και από διαγωνισμό, κατά τον οποίο οι νικητήριες ευχές προβάλλονταν στο γήπεδο ενώ οι νικητές κέρδιζαν και εισιτήριο για τους αγώνες της Εθνικής.
Η δράση «ταξίδεψε» μέχρι και τη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο της παρουσίας της εταιρείας στη ΔΕΘ ενώ είχε εξαιρετική ανταπόκριση από το κοινό αφού συλλέχτηκαν πάνω από 1.000 ευχές και δημιουργήθηκαν πάνω από 500 προσωποποιημένα videos, πολλά εκ των οποίων ανέβηκαν και στα social media.
O θεσμός των Event Awards, που διοργανώνεται από την Boussias Communications, επιβραβεύει τις καλύτερες πρακτικές στο σχεδιασμό, στην επικοινωνία, στην παραγωγή και υλοποίηση των θεματικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα.