Μέσω της νέας εφαρμογής, στην οποία οπτικά κυριαρχεί το μπλε χρώμα, σύμφωνα και με την εταιρική ταυτότητα της PPC Blue, οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση στους διαθέσιμους σταθμούς φόρτισης και θα μπορούν να επιλέγουν το πακέτο συνδρομής που προτιμούν μεταξύ των τριών προσφερόμενων: PPCblueLite (60kW), PPCbluePlus (120kW) και το νέο PPCblueMax (200kW). Επιπλέον, θα μπορούν να οργανώνουν τα ταξίδια τους έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τους σταθμούς φόρτισης της ΔΕΗ τόσο στη Ρουμανία, όσο και στην Ελλάδα.
Με το σήμα της PPC Blue λειτουργούν περίπου 500 σημεία φόρτισης σε 63 τοποθεσίες στη Ρουμανία, η συνολική εγκατεστημένη ισχύς των οποίων αθροίζεται σε περισσότερα από 10.000 kW, με την εταιρεία να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης σε οικιακούς πελάτες, εταιρείες και δημόσιους φορείς.
Η PPC blue συνεχώς εγκαθιστά και νέες υποδομές φόρτισης σε ολόκληρη τη Ρουμανία, σε εμπορικά κέντρα, σούπερ μάρκετ, εστιατόρια, ξενοδοχεία, καθώς και σε δημόσιους χώρους.
Μέσω της ΔΕΗ blue στην Ελλάδα και της PPC Blue στη Ρουμανία, ο Όμιλος ΔΕΗ έχει θέσει στόχο να γίνει ο σημαντικότερος παίκτης στη νέα αγορά ηλεκτρικής κινητικότητας στην περιοχή, προχωρώντας σε σημαντικές επενδύσεις στην ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία του πιο εκτεταμένου δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων και παρέχοντας καινοτόμες υπηρεσίες.