Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα Ετήσια ServiceMeetings της ARISTON, στις 9 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη και στις 11 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα, με τη συμμετοχή περισσοτέρων από 90 τεχνικών συνεργατών από όλη την Ελλάδα.
Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, παρουσιάστηκε από τον CountryManagerGiorgioStroppa, ο Όμιλος Ariston, με αναδρομή στην πορεία του και τα σημαντικότερα γεγονότα του 2024, ενώ αναδείχθηκε η σημασία και η επένδυση του ομίλου στο πεδίο της έρευνας και ανάπτυξης. Στη συνέχεια από τον κ. Κωνσταντίνο Μπρούζα, ServiceManager Ελλάδος, έγινε ένας σύντομος απολογισμός οικονομικών μεγεθών after sales της περασμένης χρονιάς, αναλύθηκαν στατιστικά επεμβάσεων αντλιών θερμότητας και λεβήτων αερίου καθώς και πωλήσεων ανταλλακτικών. Παράλληλα, από τον κ. Λάζαρο Σλαμπέα, TechnicalSupportSpecialist, παρουσιάστηκαν τα νέα μοντέλα της εταιρείας και οι λύσεις AristonNETPROμε δυνατότητες απομακρυσμένης διάγνωσης και υποστήριξης, καθώς επίσης παρουσιάστηκε και η νέα υπηρεσία επέκτασης εγγύησης.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η παρουσία του Parts & ServiceDevelopmentManager από την Ariston Ρουμανίας, MirceaPetrescu, ο οποίος μοιράστηκε ένα case study για το πώς αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε το κομμάτι του Service στη χώρα του, προσφέροντας πολύτιμες πρακτικές και παραδείγματα.