Μεγάλη άνοδο αναμένεται να σημειώσει ο εφοδιασμός της παγκόσμιας ναυτιλίας με καύσιμο LNG τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με ειδικούς του κλάδου, μεταδίδει το Reuters.
Ταυτόχρονα, τα μεγάλα έργα εξαγωγής υγροποιημένου φυσικού αερίου στις ΗΠΑ και το Κατάραναμένεται να προκαλέσουν υπερπροσφορά, μειώνοντας τις τιμές και καθιστώντας το περισσότερο ανταγωνιστικό έναντι του συμβατικού και πιο ρυπογόνου μαζούτ.
«Οι πλοιοκτήτες τελικά θα επιλέξουν το καύσιμο που τους προσφέρει το χαμηλότερο κόστος», δήλωσε ο Tuomas Maljanen, αναπληρωτής διευθυντής για το LNG και τις νέες μορφές ενέργειας στη ναυτιλιακή εταιρεία Fearnleys.
Όπως αναφέρει ενδεικτικά ο JoFriedmann, Αντιπρόεδρος της RystadEnergy, οι όγκοι πιθανά να ξεπεράσουν τους 4 εκατ. τόνους έως το τέλος του έτους, ενώ αναμένεται να διπλασιαστούν έως το 2030.
Η TotalEnergies με τη σειρά της εκτιμάει ότι η ζήτηση για LNG και bio–LNG παγκοσμίως θα αυξηθεί στους 15 εκατ. τόνους έως το τέλος της δεκαετίας.
Επιπλέον, σύμφωνα με την DNV περίπου 781 πλοία διπλού καυσίμου μπορούν ήδη να χρησιμοποιήσουν LNG. «Με βάση το σημερινό αριθμόπαραγγελιών, τα πλοίαθα ανέλθουνσε 1.417 έως το 2030, αλλά αναμένουμε ότι ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί καθώς θα επιβεβαιώνονται νέες παραγγελίες», δήλωσε ο KristianHammer, ανώτερος σύμβουλος της DNV.