Η Schneider Electric, ο ηγέτης στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διαχείρισης ενέργειας και του αυτοματισμού, ανακοίνωσε πως κατέλαβε την 5η θέση στη λίστα της Gartner με τους 15 κορυφαίους προμηθευτές εφοδιαστικής αλυσίδας στην Ευρώπη για το 2018[1]. Τα αποτελέσματα της λίστας παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο του συνεδρίου Supply Chain Executive Conference, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνo.
Ανάμεσα στους 5 κορυφαίους της Ευρωπαϊκής λίστας της Gartner
«Είμαστε πολύ περήφανοι που πλέον βρισκόμαστε μεταξύ των πέντε κορυφαίων προμηθευτών εφοδιαστικής αλυσίδας στην Ευρωπαϊκή έκδοση της λίστας Gartner. Αυτή η χρονιά ήταν ιδιαίτερα έντονη για εμάς αναφορικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ιδιαιτέρως αφού επιταχύναμε την υλοποίηση της διαδικασίας Smart Factory στην Ευρώπη (αλλά και σε άλλα μέρη) ως κομμάτι της στρατηγική μας για την Προσαρμοσμένη, Βιώσιμη και Συνδεδεμένη Εφοδιαστική Αλυσίδα 4.0. Αυτή η αναγνώριση οφείλεται στην ισχυρή συμβολή των εργαζομένων μας στο τμήμα Global Supply Chain αλλά και την ατομική προσήλωση του καθενός στην επίτευξη της αριστείας στις σχέσεις με τους πελάτες, στην ποιότητα των υπηρεσιών και στην εφοδιαστική αλυσίδα» δήλωσε ο κ. Mourad Tamoud, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος στο τμήμα Global Supply Chain Operations της Schneider Electric
«Με την υλοποίηση των δικών μας λύσεων EcoStruxure™ στις υποδομές μας, αποδεικνύουμε στους πελάτες μας την ικανότητά μας στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Θα συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε σε παγκόσμιο επίπεδο τις λύσεις μας για να επιτύχουμε αποτελέσματα ουσίας στην επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα της δικής μας αλυσίδας εφοδιασμού προκειμένου να επιτύχουμε εξαιρετικές επιδόσεις και να υποστηρίξουμε την ανάπτυξη του Ομίλου μας. Θα συνεχίσουμε να εκτελούμε με ταχύτητα και καινοτομία για να προσφέρουμε αξία στους πελάτες μας σε αυτόν τον ψηφιοποιημένο βιομηχανικό κόσμο», συμπλήρωσε ο κ. Morad Tamoud.
Προσφέροντας αξίας στους πελάτες μας σε ένα ψηφιοποιημένο βιομηχανικό κόσμο
Σύμφωνα με την Gartner υπάρχουν τρεις βασικές τάσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα που είναι κοινές στους ηγέτες της ευρωπαϊκής αλυσίδας εφοδιασμού:
-
Μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων της αλυσίδας εφοδιαστικής αλυσίδας – Η εξυπηρέτηση πελατών που βασίζεται στη χρήση ρομποτικού αυτοματισμού, στην παρακολούθηση μέσω αισθητήρων, την επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και την τεχνητή νοημοσύνη (AI) υλοποιείται πλέον σε εργοστάσια, αποθήκες και γραφεία υποστήριξης. Επιπλέον, οι εταιρείες εργάζονται για τον συγχρονισμό από άκρη σε άκρη της επιχείρησης, δηλαδή από τη ζήτηση μέχρι την παραγωγή και τη διανομή.
-
Συνεργασία, εξυπηρέτηση και εμπειρία πελατών – Εστίαση στη συνολική εμπειρία των πελατών, κατανοώντας καλύτερα τη χρήση των προϊόντων από τους πελάτες, πρόβλεψη της μελλοντικής ζήτησης και ταχύτερη απόκριση σε ζητήματα πριν ακόμα εμφανιστούν.
-
Ορατότητα και έλεγχος καθ’ όλη τη διαδικασία της αλυσίδας εφοδιασμού – Με τη λήψη δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, εξασφαλίζεται όχι μονό το περιθώριο αντίδρασης σε πιθανές διακοπές αλλά η δυνατότητα πρόληψης κατά τη λειτουργία σε ένα επιχειρηματικό οικοσύστημα.