Η Hyundai παρουσίασε λύσεις υδρογόνου και κινητικότητας κατά τη διάρκεια του H2Mobility+EnergyShow 2020 που πραγματοποιήθηκε τον προηγούμενο μήνα στη Νότια Κορέα. Η έκθεση παρείχε μια ολοκληρωμένη ματιά στο παγκόσμιο βιομηχανικό οικοσύστημα υδρογόνου, από την παραγωγή και αποθήκευση υδρογόνου έως τη μεταφορά και την κινητικότητα.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης η Hyundai παρουσίασε το HDC-6 NEPTUNE, το ηλεκτρικό φορτηγό κυψελών καυσίμου με υδρογόνο, το οποίο είχε κάνει το ντεμπούτο του στο NorthAmericanCommercialVehicleShow τον περασμένο Οκτώβριο.
Η Hyundai με το HDC-6 NEPTUNE σκοπεύει να επεκτείνει την ηγετική της θέση στην υδρογονοκίνηση, γεγονός που αναδεικνύει το όραμα της εταιρείας για τη δημιουργία ενός φορτηγού κυψελών υδρογόνου μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει το φορτηγό μέσα στα επόμενα τρία έως τέσσερα χρόνια, αναπτύσσοντας ένα βελτιωμένο σύστημα κυψελών καυσίμου υψηλότερης αντοχής και ισχύoς, ενδεδειγμένο για βαρέως τύπου φορτηγά.
Παράλληλα, κατά την διάρκεια της έκθεσης παρουσιάστηκε μια κινητή γεννήτρια κυψελών καυσίμου, υποδηλώνοντας τη δυνατότητα των συστημάτων κυψελών καυσίμου να επεκτείνουν τη χρήση τους και σε διαφορετικές βιομηχανίες.
Η κινητή γεννήτρια κυψελών καυσίμου χρησιμοποιεί δύο στοίβες κυψελών καυσίμου, όπως επίσης το NEXO, το πρώτο ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου (FCEV) στον κόσμο, παράγοντας μέγιστη ισχύ 160 kW.
Η άφθονη ισχύς επιτρέπει στη γεννήτρια να χρησιμοποιείται σε διάφορες εφαρμογές, όπως φόρτιση δύο EVs ταυτόχρονα ή ηλεκτρικά λεωφορεία και φορτηγά. Η κινητή γεννήτρια κυψελών καυσίμου αναδεικνύεται ως εναλλακτική καθαρή λύση έναντι των γεννητριών ντίζελ.