Παρά την πανδημική κρίση που σημάδεψε την προηγούμενη χρονιά τα κρίσιμα έργα του ΑΔΜΗΕ συνεχίστηκαν με ταχείς ρυθμούς σε στεριά και θάλασσα.
Στο μέτωπο των νησιωτικών διασυνδέσεων, σημειώθηκε ουσιαστική πρόοδος με την ολοκλήρωση της Β’ και Γ’ Φάσης της ηλεκτρικής διασύνδεσης των Κυκλάδων, προχώρησε το έργο της ηλεκτρικής διασύνδεσης Σκιάθου – Εύβοιας ενώ καταλυτικές υπήρξαν οι εξελίξεις και για την Κρήτη, η οποία διασυνδέεται διπλά με το ηπειρωτικό Σύστημα Μεταφοράς.
Όσον αφορά τη , εντός του 2020 ολοκληρώθηκαν οι εργασίες πόντισης και ηλεκτρίστηκε το πρώτο από τα δύο καλώδια μεταξύ Λακωνίας και Χανίων, ενώ στις ράγες παρέμειναν τα κομβικής σημασίας χερσαία συνοδά έργα τόσο στην Πελοπόννησο (Μολάοι – Τερματικό) όσο και στην Κρήτη – όπου πραγματοποιήθηκαν εκτεταμένες υπογειοποιήσεις καλωδιακών τμημάτων Υψηλής Τάσης κατά μήκος του ΒΟΑΚ.
Παράλληλα, σε τροχιά υλοποίησης εισήλθε και η «μεγάλη» διασύνδεση Κρήτης-Αττικής, με την εκκίνηση των πρώτων εργοταξίων και τα υποβρύχια καλώδια να βρίσκονται ήδη σε παραγωγή.
Σε ό,τι αφορά τα έργα του Διαχειριστή στο ηπειρωτικό δίκτυο, η αναβάθμιση του κορεσμένου Συστήματος Μεταφοράς της Πελοποννήσου προωθήθηκε επίσης σημαντικά με τον «Δυτικό Διάδρομο» να βρίσκεται πολύ κοντά στην κατασκευαστική του ολοκλήρωση και τον «Ανατολικό Διάδρομο» να προχωρά με ορίζοντα παράδοσης του πρώτου τμήματος εντός του 2021.