Το Truck in Mainline Roadshow, μια πρωτοβουλία της Siemens Mobility, στο πλαίσιο της περιοδείας σε χώρες της Ευρώπης, επισκέφθηκε και την Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, το κατάλληλα διαμορφωμένο φορτηγό της Siemens Mobility είχε ως στάση την Αθήνα για τρεις ημέρες, όπου στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν σε περίπου 40 στελέχη πελατών της τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες στα σιδηροδρομικά συστήματα.
Κατά τη διάρκεια της διαμονής του Roadshow στην πόλη, παρουσιάστηκε το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο της Siemens Mobility για την ψηφιοποίηση των σιδηροδρομικών συστημάτων, με λύσεις που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν το μέλλον των σιδηροδρομικών σταθμών στην Ελλάδα.

«Η Siemens Mobility είναι ηγέτης στην αγορά αυτοματοποιημένων λύσεων μαζικής μεταφοράς και πρωτοπόρος στην εφαρμογή αυτών των λύσεων στην κύρια κυκλοφορία. Οι λύσεις ψηφιοποίησης σιδηροδρομικών συστημάτων, μπορούν να βελτιώσουν τη διαθεσιμότητα, την ακρίβεια και την απόδοση του σιδηροδρομικού συστήματος, συμβάλλοντας σε μια ενισχυμένη εμπειρία για τους τελικούς χρήστες, στην προκειμένη περίπτωση, τους επιβάτες. Ευελπιστώ ότι το πρόσφατο Roadshow έδωσε μια εικόνα στους πελάτες μας για το πώς μπορούμε να συν-διαμορφώσουμε το μέλλον του ελληνικού σιδηροδρόμου», ανέφερε ο κ. Δήμος Σαπίδης, CEO της Siemens Mobility A.E.
Μεγιστοποιώντας την απόδοση και εξοικονομώντας κόστος συντήρησης
Η Siemens Mobility αξιοποιεί τη λύση ETCS Hybrid Level 3, χρησιμοποιώντας hardware ETCS Level 2, ώστε να προσφέρει στους πελάτες της ευελιξία και οφέλη βάσει συγκεκριμένων αναγκών τους. Εισάγοντας εικονικά τμήματα block εντός του Radio Block Center (RBC), τα τρένα μπορούν να πλησιάζουν πιο κοντά το ένα μετά το άλλο, γεγονός που επιτρέπει επιβίβαση περισσότερων επιβατών σε μία γραμμή.

Σε δεύτερο επίπεδο, η συγκεκριμένη λύση βοηθά στο να μειωθεί ο εξωτερικός εξοπλισμός που απαιτείται στην γραμμή, συμβάλλοντας σε μειωμένο κόστος συντήρησης. Ακόμα, η Siemens Mobility Customer Services παρουσίασε το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών συντήρησης, με στόχο τη διαθεσιμότητα των υπό διαχείριση συστημάτων μέχρι το 100%.
Όπως αποκαλύφθηκε, η ψηφιοποίηση από άκρο σε άκρο της αλυσίδας προμηθειών ανταλλακτικών μέσω του MoBase, καθώς και της σουίτας εφαρμογών Railigent που θα λειτουργήσει ως ανοιχτό οικοσύστημα για ψηφιακές εφαρμογές στον τομέα της συντήρησης σιδηροδρόμων, συμβάλλει στη μείωση του κόστους συντήρησης κατά 10-15%, ενώ παράλληλα ο συνολικός χρόνος διακοπής λειτουργίας των σιδηροδρομικών συστημάτων μπορεί να μειωθεί κατά 30-50%.

Building Information Modeling & Vehicle Information Modeling: Ψηφιακές λύσεις για σιδηροδρομικά συστήματα
Το Building Information Modeling (ΒΙΜ), που αρχικά είχε χρησιμοποιηθεί στον κατασκευαστικό κλάδο, είναι μια μεθοδολογία αιχμής για πλήρη εικονικό σχεδιασμό. Η Siemens δημιουργεί τρισδιάστατα μοντέλα ολόκληρων διαδρομών, αλληλοσυνδεόμενων κτιρίων και αιθουσών ελέγχου που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για προσομοιώσεις, δοκιμές και εκπαίδευση. Τα δεδομένα μπορούν να είναι προσβάσιμα σε όλους τους ενδιαφερόμενους, ενώ η μέθοδος BIM θέτει τις βάσεις για αποτελεσματική επισκευή και συντήρηση βάσει δεδομένων.



" 









