Για τη Lidl Ελλάς, οι βιώσιμες δράσεις αποτελούν βασική επιδίωξη στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο. Με την ανάπτυξη μίας στρατηγικής για το κλίμα και τη θέσπιση μίας σειράς από επιστημονικά τεκμηριωμένους στόχους βασισμένους στη μεθοδολογία της πρωτοβουλίας «Science Based Targets», η εταιρεία πραγματοποιεί με συνέπεια το επόμενο σημαντικό βήμα για την προστασία του κλίματος. Με αυτόν τον τρόπο, η Lidl Ελλάς συμβάλλει σημαντικά στη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας του πλανήτη στον 1,5°C, όπως προβλέπεται στη Συμφωνία του Παρισιού.
Τον Αύγουστο του 2020, ο Όμιλος Schwarz εισχώρησε για λογαριασμό όλου του ομίλου στην πρωτοβουλία «Science Based Targets», η οποία υποστηρίζει τις επιχειρήσεις στον καθορισμό και στην υλοποίηση επιστημονικά τεκμηριωμένων κλιματικών στόχων, οι οποίοι πλέον έχουν επίσημα επικυρωθεί από τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία. Ως μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες τροφίμων στον χώρο του λιανεμπορίου, η Lidl Ελλάς συνεισφέρει σημαντικά στην προστασία του κλίματος υπό την ομπρέλα του Ομίλου Schwarz.
Ως μέρος του Ομίλου Schwarz λοιπόν και στο πλαίσιο της στρατηγικής της για το κλίμα, η Lidl Ελλάς έχει καθορίσει συγκεκριμένους στόχους και μέτρα που προσβλέπουν αρχικά στην αποφυγή, εν συνεχεία στη μείωση και όπου δεν καθίσταται δυνατό διαφορετικά, στην αντιστάθμιση των εκπομπών CO₂ στις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και στην εφοδιαστική της αλυσίδα.
-
Μέχρι το 2030, η Lidl στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου συνολικά κατά 80%, σε σύγκριση με το 2019, σε όλες τις χώρες.
-
Επιπλέον η Lidl Ελλάς κάνει χρήση πράσινης ενέργειας σε όλες τις εγκαταστάσεις της στο 100%.
-
Με αυτόν τον τρόπο γίνεται κλιματικά ουδέτερη* εταιρεία το 2022 (*Κλιματικά ουδέτερη για τις άμεσες και έμμεσες εκπομπές, μέσω πιστοποιημένων έργων αντιστάθμισης).
-
Το μεγαλύτερο μέρος του ανθρακικού αποτυπώματος της Lidl αποδίδεται στην παραγωγή των προϊόντων της, δηλαδή στα αρχικά στάδια της αξιακής αλυσίδας. Η εταιρεία επιθυμεί λοιπόν, να δεσμεύσει τους προμηθευτές της, οι οποίοι ευθύνονται για το 75% των εκπομπών που σχετίζονται με τα προϊόντα, να θέσουν έως το 2026 δικούς τους κλιματικούς στόχους βασισμένους στη μεθοδολογία της πρωτοβουλίας «Science Based Targets».
-
Για να επιτύχει τους φιλόδοξους στόχους της, η Lidl Eλλάς έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης ως μέρος της στρατηγικής της για το κλίμα που αφορά στις άμεσες εκπομπές που δημιουργούνται εντός της επιχείρησης και επηρεάζονται από αυτήν, στις έμμεσες που προκύπτουν από την κατανάλωση ενέργειας που προμηθευόμαστε από εξωτερικό πάροχο και στις εκπομπές που αφορούν στην επιχειρηματική δραστηριότητα σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα, καθώς και στα στάδια πριν και μετά.