Στο πλαίσιο αναβάθμισης της εξυπηρέτησης που παρέχει σε κάθε φυσικό και ψηφιακό κανάλι, η ΔΕΗ προχώρησε στον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας της dei.gr. Με σύγχρονη αισθητική, ανανεωμένη παρουσίαση υπηρεσιών και προϊόντων, με έμφαση στην εμπειρία χρήσης όλων των κοινών (πελατών και κοινωνικών εταίρων), με αναβαθμισμένη ψηφιακή εξυπηρέτηση, η πλοήγηση στο site της ΔΕΗ είναι πιο φιλική και γρήγορη από ποτέ.
Νέα εμπειρία χρήστη και επανασχεδιασμός
-
πελατοκεντρική φιλοσοφία: το νέο site είναι ειδικά σχεδιασμένο για να απαντάει άμεσα και απλά στις ανάγκες των πελατών με εύκολη και φιλική πλοήγηση,
-
μοντέρνος σχεδιασμός: με ανανεωμένη παρουσίαση υπηρεσιών και προϊόντων που αντικατοπτρίζει τη νέα εποχή ΔΕΗ με έμφαση στην εμπειρία όλων των χρηστών, με ειδική μέριμνα για μέγιστη προσβασιμότητα από ΑμεΑ,
-
ηλεκτρονική εξυπηρέτηση: νέα ψηφιακά εργαλεία όπως φόρμες εξυπηρέτησης, call me back υπηρεσία για καλύτερη εμπειρία των επισκεπτών και ξεκάθαρο call-to-action (CTA) για αγορά προϊόντων online.