Η Lidl Ελλάς προχωρά ένα ακόμη βήμα μπροστά για την προστασία του περιβάλλοντος.Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, πρόκειται για ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την καταπολέμηση της πλαστικής ρύπανσης, που αποτελεί μέρος του REsetPlastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς.
Στο πλαίσιο αυτό, η Lidl Ελλάς στοχεύει έως το 2025 στη μείωση της χρήσης πλαστικού κατά 20% και στη μέγιστη δυνατή ανακυκλωσιμότητα για το 100% των συσκευασιών των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της.
Από την πρώτη µέρα λειτουργίας της, το 1999, η Lidl Ελλάς έθεσε υψηλούς στόχους πριν καν η νομοθεσία το επιβάλλει. Ο καταναλωτής πλήρωνε αντίτιµο για την αγορά κάθε σακούλας µε απώτερο στόχο τόσο την αποτροπή της χρήσης της, όσο και τη μείωση της αλόγιστης χρήσης της και την προστασία του περιβάλλοντος.
Η Lidl Ελλάς, πρώτη, απέσυρε οριστικά τις πλαστικές σακούλες µίας χρήσης 4 λεπτών από τα καταστήµατά της και έκτοτε εξοικονομεί ετησίως 842 τόνους πλαστικού. Πρώτη απέσυρε οριστικά από τα καταστήματά της στην 01.01.2020 και τα πλαστικά μίας χρήσης, όπως καλαµάκια, ποτήρια, πιάτα, μαχαιροπίρουνα και μπατονέτες και έκτοτε εξοικονομεί ετησίως 215 τόνους πλαστικού.
«Στη στρατηγική μας για το πλαστικό ακολουθούμε μια σαφή προσέγγιση, η οποία συνοψίζεται στο τρίπτυχο: Αποφεύγουμε – Μειώνουμε – Ανακυκλώνουμε. Καταργώντας την πλαστική σακούλα µίας χρήσης, τα πλαστικά είδη μίας χρήσης, αφαιρώντας το μαύρο πλαστικό από τις συσκευασίες μας στοχεύουμε σε μία πιο ορθή χρήση του πλαστικού, συμβάλλοντας έτσι στην επίτευξη του στόχου που έχει τεθεί από την εταιρία μας για τη μείωση του πλαστικού. Εργαζόμαστε με εντατικούς ρυθμούς πάνω σε διάφορες καινοτόμες ιδέες, αντικαθιστώντας και ανανεώνοντας τις συσκευασίες μας και θα ενημερώνουμε συνεχώς τους πελάτες μας για κάθε καινοτομία και αλλαγή», τόνισε ο κ. Ιωάννης Καρανάτσιος, μέλος διοίκησης, Διεύθυνση Αγορών της Lidl Ελλάς.