Με σιλουέτα και σχεδιαστικά στοιχεία που παραπέμπουν στο αρχέγονο Twingo του 1992 αποκαλύφθηκε η νέα -ηλεκτρική πλέον- γενιά του citycar της Renault, σε φωτογραφίες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο.
Το αυτοκίνητο με το οποίο οι Γάλλοι φιλοδοξούν να τα βάλουν με το ηλεκτρικό Fiat 500 μπορεί να έχει τη σχεδιαστική φιλοσοφία του πρώτου Twingo, τριάντα χρόνια μετά τη μικρή επανάσταση που εκείνο έφερε στην αυτοκίνηση, αλλά είναι πλέον πεντάθυρο -αντί για τρίθυρο, όπως τότε- και ηλεκτρικό. Και, όπως φημολογείται, ενδέχεται να έχει την ονομασία ‘Tingo, αντί για Twingo.
Η επανάστασή του αυτή τη φορά έχει να κάνει με την τιμή του, καθώς -σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες- θα κοστίζει κάτω από 20 χιλιάδες ευρώ, και εγγυάται μέση κατανάλωση της τάξης των 10 kW ανά 100 χιλιόμετρα.
Και δεδομένου ότι θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη και όχι στην Κίνα, οι επιδοτήσεις μπορούν να μειώσουν ακόμη περισσότερο την τιμή. Φυσικά η Renault δεν πουλάει στις ΗΠΑ, επομένως αυτό το EV δεν θα είναι διαθέσιμο στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, αλλά οι Ευρωπαίοι στις περισσότερες χώρες θα μπορούσαν πιθανότατα να το μισθώσουν για μόλις 100 ευρώ το μήνα.
«Το Twingo είναι το ευρωπαϊκό αυτοκίνητο», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ampere, Luca de Meo, στο Automotive News Europe. «Είναι μια πολύ έξυπνη ιδέα. Δεν έχει νόημα να χρησιμοποιείς ένα αυτοκίνητο 2,5 τόνων για να μετακινήσεις ένα άτομο στην πόλη».
«Πρέπει να επιστρέψουμε σε μικρότερα αυτοκίνητα», πρόσθεσε ο de Meo. «Αντί να το συζητάω, παρουσιάζω μια λύση που είναι εφικτή, και αυτή είναι το Twingo». Ως πρώην επικεφαλής της Fiat τη δεκαετία του 2000, πρόσθεσε ότι το αυτοκίνητο του θυμίζει το 500 – προσθέτοντας ότι το επερχόμενο Twingo, ένα “εμβληματικό” αυτοκίνητο της Renault, είναι «ένα έργο που βγαίνει από τα σπλάχνα του οργανισμού».
Η Ampere θα προσφέρει συνολικά επτά μοντέλα έως το 2031: τα ηλεκτρικά Mégane E-Tech, Scenic, R5 και R4, το νέο Twingo και δύο άλλα μοντέλα που θα ανακοινωθούν. Φυσικά, η Ampere ελπίζει να κερδίσει λίγο έδαφος με την Telsa και την BYD της Κίνας, αλλά αυτό είναι σίγουρα μια μεγάλη παραγγελία. Η εταιρεία, με τα τρία εργοστάσιά της στη βόρεια Γαλλία, στοχεύει σε δυναμικότητα παραγωγής 400.000 EV για να ξεκινήσει, αυξάνοντας τα 600.000 το 2026 και τελικά 1 εκατομμύριο το 2031.