ΟΛΠΑ: «Το φυσικό αέριο είναι ανάγκη να έρθει στην Πάτρα και στην ευρύτερη περιοχή»



fronius
Από ελεγκτικούς μηχανικούς και υπηρεσίες περνάει η πρόταση του ΟΛΠΑ για το σημείο που θα αποθηκευτεί το υγροποιημένο φυσικό αέριο, στο νέο λιμάνι της Πάτρας.

Η πρόταση του ΟΛΠΑ για το σημείο φύλαξης του υγροποιημένου φυσικού αερίου, το οποίο θα φτάσει στο λιμάνι της Πάτρας, μέσα από ειδικό πρόγραμμα, είναι στο βορειοδυτικό τμήμα του νέου λιμένα, κοντά στην περιοχή της Παραλίας και των Ιτεών.

Ωστόσο, η πρόταση αυτή για την αποθήκευση του υγροποιημένου φυσικού αερίου το οποίο είναι ένα από τα καύσιμα που χρησιμοποιούνται κατά κόρον στην σύγχρονη ναυτιλία και ασφαλώς θα παίξει θετικό ρόλο στην προσέλκυση περισσότερων πλοίων επιβατικών και εμπορικών στο λιμάνι της Πάτρας, δεν είναι δεσμευτική.

Σύμφωνα τα όσα τονίζει ο πρόεδρος του ΟΛΠΑ, Νίκος Κοντοές, ο Οργανισμός είναι ανοικτός και στην εξέταση και άλλων προτάσεων για την δημιουργία αποθηκευτικών χώρων υγροποιημένου φυσικού αερίου.

Σε αυτό που είναι κάθετος ο κ. Κοντοές είναι σε ότι αφορά τις αντιδράσεις που υπάρχουν για την αναγκαιότητα της εμφάνισης του στην περιοχή. «Το φυσικό αέριο είναι απαραίτητο να έρθει στην περιοχή μας που είναι απομονωμένη από αυτή την πηγή ενέργειας η οποία θα διευκολύνει δεκάδες νοικοκυριά στο να έχουν φθηνή θέρμανση, αλλά και γενικότερα αρκετούς κλάδους της οικονομικής ζωής του τόπου.

Πρέπει να φτάσει στην περιοχή μας, τόσο μέσα από το πρόγραμμα που προωθεί η Περιφέρεια το οποίο έχει να κάνει καθαρά με φυσικό αέριο, όσο και μέσα από το πρόγραμμα που προωθεί ο ΟΛΠΑ, αυτό του υγροποιημένου φυσικού αερίου που αποτελεί την πιο σύγχρονη μορφή ναυτιλιακού καυσίμου.

Το φυσικό αέριο, σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, είναι η πιο ακίνδυνη πηγή ενέργειας, μετά από τις ανανεώσιμες φυσικές πηγές ενέργειας. Με λίγα λόγια μόνο καλό θα κάνει στην περιοχή μας» καταλήγει ο πρόεδρος του ΟΛΠΑ.

Θυμίζουμε ότι το υγροποιημένο φυσικό αέριο και ο ερχομός του στην Πάτρα θα γίνει στο πλαίσιο του προγράμματος POSEIDON MED II στο οποίο συμμετέχουν – εκτός της Πάτρας – τα λιμάνια του Πειραιά, του Ηρακλείου, της Ηγουμενίτσας, της Βενετίας και της Λεμεσού.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 53.279.405 ευρώ και συγχρηματοδοτείται κατά 50% από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή («Συνδέοντας την Ευρώπη»), ενώ το υπόλοιπο 50% καλύπτεται από τους 26 εταίρους του προγράμματος που αφορούν επιχειρήσεις σε Ελλάδα, Κύπρο και Ιταλία.


Πηγή: www.patrasevents.gr